بخش چندنفره Call of Duty: WWII روند کندتری خواهد داشت و متکی بر استراتژیهای فردی خواهد بود.
بخش چندنفره Call of Duty: WWII هفته آینده و طی مراسم E3 رونمایی خواهد شد، اما هماکنون جزئیاتی از تفاوت بین WWII و عنوان پیشین استودیوی Sledgehammer Games منتشر شده است. در آخرین شماره از مجله EDGE آقایان گلن اسکوفیلد و مایکل کاندری از استودیوی Sledgehammer Games در مورد روند Call of Duty: WWII اطلاعاتی را ارائه نمودند، و بنابر گفتههای آنان با توجه به نبود تواناییها و قابلیتهای موجود در Advanced Warfare، در این نسخه شاهد روند کندتر و استراتژیکتری خواهیم بود.
طی سالیان گذشته شما به گیمپلیای سریع و خشن عادت کرده بودید، اما یقینا تواناییها و قابلیتهایی که در Advanced Warfare رونمایی شدند و در سایر بازیها نیز شاهد آنها هستیم مثل تکنولوژیهای آینده و اسکلت خارجی (exoskeletons) برای چنین عنوانی مناسب نخواهند بود. شما میتوانید تجربه جذاب بخش چندنفره را هنگامی که بدنبال یافتن توازن و تعادلی هستید که حس داشتن استراتژی را به شما القا خواهد کرد و مناسب آن دوره زمانی است، تصور کنید.
این بخش بیشتر مبتنی بر نبردهای زمینی است که نیاز به استراتژی مناسب دارد، و تصور میکنیم که شما متوجه نبود روند سریع همیشگی آن خواهید شد.
مدهای موجود در بخش چندنفره Call of Duty: WWII شامل نقشههایی از جبهههای مختلف است، همانند مکانهایی که در بخش تکنفره بازی شاهدش خواهید بود.
توانایی درک قابلیتهای شما در شناسایی خطوط و تهدیدات موجود زمانی که برروی زمین هستید، بسیار متفاوت است. ما زمان زیادی را صرف طراحی نقشهها کردیم، همچنین در بازی قوانین بسیاری در مورد خطوط دید و درگیریها وجود دارند. اما اینکه در میدان نبرد دیگر نگران حملهای ناگهانی از سوی آسمان نباشید، خود تحول بزرگی است.
باید تا هفته آینده منتظر نمایش بازی در مراسم E3 بمانیم و ببینیم که سازندگان چه برنامهای برای بخش چندنفره آن در نظر گفتهاند. عنوان Call of Duty: WWII قرار است در تاریخ ۳ نوامبر ۲۰۱۷ (۱۲ آبان ۱۳۹۶) برای پلتفرمهای رایانههای شخصی، پلیاستیشن ۴ و ایکس باکس وان منتشر شود.